Crna kronikaSvijet

Studentica nakon primanja druge doze cjepiva protiv covid-19 izgubila nogu i nakon toga preminula

“Studentici kojoj su se pojavili krvni ugrušci nakon što je primila drugu dozu cjepiva protiv Covid-19, lijeva noga bila je amputirana, da bi kasnije umrla od moždanog udara, nakon operacije na mozgu”.

Nastanak krvnih ugrušaka koji zahtijevaju amputaciju nakon uboda cjepiva protiv Covida-19 nije izoliran događaj, kako je izvijestio Bangkok Post. To se događa diljem svijeta.

Naše misli su s Ketsiree i žrtvama ubojitih cjepiva velikih farmaceutskih kompanija.

Autor: Bangkok Post/ logicno.com

Michel Chossudovsky, Globalna istraživanja, 29. listopada 2021.

Ketsiree Kongkaew, 20, studentica Phangnga Community Collegea, umrla je u ponedjeljak ujutro u bolnici Songklanagarind, izvijestili su tajlandski mediji u utorak.

Prvo je bila cijepljena cjepivom Sinovac, a zatim je dobila AstraZenecu kao drugu dozu

Studentica nakon primanja druge doze cjepiva protiv covid-19 izgubila nogu i nakon toga preminula
www.crodex.net

Njezina baka Harlia Kongkaew, 85, iz sela Ban Thadan u okrugu Muang u Phangngi, odnijela je tijelo mlade žene iz bolnice Songkhlanagarind u ponedjeljak poslijepodne radi islamskih pogrebnih obreda u okrugu Ao Luk.

Putovali su vozilom zaklade za spašavanje.

Starica ima malu trgovinu u Ban Thadanu i tamo je s njom živjela njena unuka.

Adul Chuthong, načelnik okruga Muang Phangnga, predvodio je lokalne dužnosnike i učitelje u pružanju moralne podrške starici i drugim rođacima. Ketsireeino tijelo trebalo je biti pokopano u groblju Ban Bagan u okrugu Au Luk.

Nakon ceremonije, baka se trebala vratiti svojoj kući na Koh Panyee u provinciji Phangnga.

Anupong Thammarong, 25, kolega iz razreda Ketsiree iz istog sela, rekao je da je liječnik iz bolnice Songklanagarind nazvao baku u petak kasno navečer tražeći dopuštenje za operaciju. Liječnik je rekao da Ketsiree ima krvarenje u mozgu.

Baka i rodbina su dali svoje dopuštenje. Mlada žena je nakon operacije ostala bez svijesti. Oslanjala se na respirator i proglašena je mrtvom u ponedjeljak ujutro nakon hemoragijskog moždanog udara.

Liječnici su rekli da je krvarenje u mozgu nuspojava trombolitičkih lijekova koji se koriste za liječenje krvnih ugrušaka, rekao je Anupong.

Izvještava se da je Ketsiree ranije pretrpjela akutnu arterijsku okluziju ili blokadu arterije udova nakon što je primila cjepivo AstraZeneca kao drugu injekciju.

Prema Jamrasu Khanadpolu, ravnatelju Phangnga Community Collegea, počela se osjećati loše nakon svoje druge injekcije 13. kolovoza.

Žalila se na temperaturu i bolove u prsima otprilike tri dana kasnije, rekla je njezina kolegica iz razreda Anupong. Otišla je kod liječnika u bolnicu Phangnga, koji joj je dijagnosticirao infekciju mokraćnog mjehura.

Ketsiree je kasnije hitno vraćena u bolnicu nakon što je doživjela jake bolove u lijevoj nozi. Upućena je u bolnicu Surat Thani, gdje su rendgenski snimci otkrili krvne ugruške koji su zahtijevali hitnu operaciju.

Kako se njezino stanje nastavilo pogoršavati, bolnica ju je premjestila u bolje opremljenu bolnicu Krabi, a zatim u bolnicu Songklanagarind u Hat Yaiju, gdje su joj liječnici odlučili amputirati nogu, rekao je Anupong.

Nacionalni ured za zdravstvenu sigurnost dao je Ketsireenoj obitelji financijsku pomoć od 400.000 bahta.

www.crodex.net

POŠALJITE NAM VAŠU VIJEST

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button