Domovina

Večernji list se ispričao Thompsonu zbog neistina u intervjuu s Dankom Derifaj

Večernji list ispričao se u ponedjeljak jednom od najpopularnijih hrvatskih pjevača Marku Perkoviću Thompsonu zbog neistina u razgovoru s Dankom Derifaj piše narod.hr.

RTL i mnogi drugi mediji od sredine kolovoza 2021. nastoje na sve načine opravdati provalu novinarke Danke Derifaj na terasu obiteljskog stana Marka Perkovića Thompsona u Splitu. Jedan od tih medija je i Večernji list koji je 21. veljače 2022. na stranici i na portalu Večernjeg lista objavio tekst autorice Mije Buve pod naslovom Danka Derifaj: “Dobila sam prijetnje jer sam radila svoj posao, ukazala sam kako zakoni ne vrijede jednako za sve“.

Odvjetnik Karačić: “Marko Perković Thompson nije prisvojio nikakve kvadrate”

Nakon objave tog teksta u uredništvo Večernjeg lista stigao je dopis Davorina Karačića, odvjetnika Marka Perkovića Thompsona, koji sukladno Zakonu o medijima i Zakonu o elektroničkim medijima traži ispravak navedenog članka. Njegov dopis prenosimo u cijelosti:

“Na vašem internetskom portalu www.vecernji.hr od dana 21. veljače 2022. godine objavljen je članak pod naslovom “Danka Derifaj: Dobila sam prijetnje jer sam radila svoj posao, ukazala sam kako zakoni ne vrijede jednako za sve” čiji autor je Mia Buva a u kojem članku su iznesene netočne informacije koje imaju klevetnički sadržaj odnosno u članku je navedeno:

 Prošle je godine najviše pažnje privukla njezina reportaža o nelegalno prisvojenim kvadratima pjevača Marka Perkovića Thompsona

te je kroz pitanje Danki Derifaj također netočno navedeno:

– Jednim prilogom ste stali na žulj i Marku Perkoviću Thompsonu otkrivši nelegalne kvadrate kaskadne zgrade na splitskom Žnjanu koje si je pjevač pripisao

Predmetni navodi su netočni. Naime, Marko Perković Thompson nije prisvojio nikakve kvadrate niti je to učinio na nelegalan način, kako to sporni tekst izričito tvrdi.

Naime, iz izvatka iz zemljišne knjige, zk.ul. br. 17230, k.o. Split za nekretninu koja se nalazi na zkč.br.44/2 površine 4162m2, vidljivo je kako je Marko Parković upisan kao suvlasnik predmetne nekretnine u dijelu 339/9551

Iz očitovanja Općinskog suda u Splitu Ureda predsjednika suda od 01. rujna 2021. proizlazi da su isprave na temelju kojih su izvršen upisi u zemljišnu knjigu glede predmetne nekretnine ispunjavale materijalne pretpostavke za upis u zemljišnu knjigu. Iz navedenoga proizlazi da je Marko Perković suvlasništvo predmetne nekretnine stekao na zakonom propisan način dakle pravnim poslom te da je na način predviđen zakonom uveden u posjed predmetne nekretnine. Iz navedenoga dakle proizlazi da ,,kvadrati” koje spominje sporni članak nisu ,,nelegalni” niti da je suvlasništvo na opisanom nekretninom Marko Perković stekao na nelegalan način. Slijedom svega navedenoga, a u skladu s čl. 40 st. 1 Zakona o medijima (NN 81/13), u svezi s čl. 41 st. 1, st.4 i čl. 42 Zakona o medijima, tražim da se na isti način i na istom mjestu, u prvom slijedećem izdanju objavi ovaj ispravak netočnih i neistinitih informacija uz ispriku mojoj stranci.

U Zagrebu, 23.02.2022.”, zaključuje odvjetnik Karačić u dopisu.

Isprika Večernjeg lista

Autorica teksta ispričava se zbog nenamjerne pogreške koja se dogodila u tekstu. Ni u jednom trenutku nije joj bila namjera objaviti pogrešnu informaciju s namjerom da našteti ugledu gospodina Perkovića. Sporni dio je maknut je odmah iz članka na portalu Vecernji.hr sukladno zahtjevu odvjetnika Karačića.”, navodi Večernji list.

crodex.net

POŠALJITE NAM VAŠU VIJEST
Izvor
narod.hr

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button