Domovina

Danka Derifaj odbila nominaciju za Večernjakovu ružu. Što mislite zašto?

Novinarka RTL-a Danka Derifaj odrekla se nominacije za Večernjakovu ružu nakon jer je po njenim tvrdnjama novinarka Večernjeg lista neprofesionalno postupila.

“’Večernji list ispričao se u ponedjeljak Marku Perkoviću Thompsonu zbog neistina u razgovoru s Dankom Derifaj’, ponosno je danas na svom Facebook profilu objavio pjevač i tako ponovno pokrenuo uvrede i prijetnje svojih pristaša u mom smjeru. Ovo nije prvi puta da se Večernji list ponaša kao odjel za odnose s javnošću Perkovićevog odvjetničkog tima”, ocijenila je novinarka RTL -a.

“Autorica teksta ispričava se zbog nenamjerne pogreške koja se dogodila u tekstu. Ni u jednom trenutku nije joj bila namjera objaviti pogrešnu informaciju s namjerom da našteti ugledu gospodina Perkovića. Sporni dio je maknut je odmah iz članka na portalu Vecernji.hr sukladno zahtjevu odvjetnika Karačića.”, naveo je Večernji list nakon dopisa Thompsonovog odvjetnika referirajući se na tvrdnje o tome kako je Thompson prisvojio kvadrate i to na nelegalan način.

Derifaj dobila najmanje glasova za TV osobu godine

Derifaj je u svom priopćenju ustvrdila da ne želi da Večernji na njoj skuplja lajkove, ali treba podsjetiti da je njezina provala na terasu Marka Perkovića Thompsona dok mu je troje maloljetne djece bilo samo kod kuće – naštetila i njoj kao novinarki i RTL-ovoj emisiji Potraga.

Bilo kako bilo, Derifaj je jedna od pet nominiranih za TV osobu godine te je dobila najmanje, tek 3.68 posto glasova, dok je emisija Potraga u kategoriji TV emisija godine također dobila najmanje glasova, tek 1.98 posto.

Portal narod.hr podsjeća kako RTL i mnogi drugi mediji od sredine kolovoza 2021. nastoje na sve načine opravdati provalu novinarke Danke Derifaj na terasu obiteljskog stana Marka Perkovića Thompsona u Splitu. Jedan od tih medija je i Večernji list koji je 21. veljače 2022. na stranici i na portalu Večernjeg lista objavio tekst autorice Mije Buve pod naslovom Danka Derifaj: “Dobila sam prijetnje jer sam radila svoj posao, ukazala sam kako zakoni ne vrijede jednako za sve“.

Dr. Markić tužila Derifaj

Isto tako, izvršna direktorica udruge U ime obitelji, dr. Željka Markić tužila je Danku Derifaj 2016. godine kad je u prilogu o prvom Hodu za život koji je objavljen na RTL Direktu iznijela neistinitu tvrdnju da „dr. Markić zarađuje od tableta koje sprječavaju začeće“.

Željka Markić dala je Derifaj intervju, u kameru, odgovarajući na njezina pitanja jasno rekla kako njezina tvrtka nikad nije prodavala kontraceptivna ili abortivna sredstva niti je ikad radila klinička ispitivanja koja bi istraživala kontracepciju, te je novinarku uputila kako njezine tvrdnje može provjeriti na tijelima nadležnim za izdavanje dozvola.

Unatoč tome, Danka Derifaj objavila je prilog u kojem je o Željki Markić, bez dokaza, tvrdila sljedeće: “Kad je netko protiv pobačaja, onda je vrlo neobično da zarađuje od tableta koje sprječavaju začeće“.

www.crodex.net

POŠALJITE NAM VAŠU VIJEST

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button