Izbor uredništva

Dijanović: Kako nazvati situaciju u kojoj Hrvati odlaze, a stranci dolaze?

Nasuprot bajkama o tome kako nitko od migranata ne želi ostati u Hrvatskoj, i naša je zemlja posljednjih godina postala dio trendova koji poništavaju europski identitet.

Najnovija istraživanja pokazuju da Hrvatska postaje jedna od zemalja Europske unije s najvećim udjelom stanovnika rođenih u inozemstvu, piše Davor Dijanović za hkv.hr.

Za sedam godina u Hrvatskoj će živjeti 400-500 tisuća stranih radnika i oni će činiti četvrtinu radne snage u zemlji. Upravo se toliko Hrvata od ulaska u EU iselilo iz naše zemlje. Hrvati odlaze, stranci dolaze. Kako to nazvati?

Velika zamjena stanovništva

Francuski književnik Renaud Camus autor je sintagme „velika zamjena stanovništva“. Isti termin u Hrvatskoj rabi demograf dr. sc. Stjepan Šterc kad govori o supstituciji stanovništva.

Europski parlament pobrinuo se ovaj pojam proskribirati kao rasistički, no matematika – koja o zamjeni jasno govori – i dalje je egzaktna znanost koliko god da i nju „woke“ skupine nastoje povezati sa zapadnim imperijalizmom.

Ideja zamjene stanovništva potječe od Coudhenove Kalergija, istaknutog masona, utemeljitelja Paneuropske unije, ali i jednoga od pra-pokretača Vijeća Europe.

On je još 1922. ovako predviđao budućnost Europe: „Čovjek daleke budućnosti bit će mješanac. Današnje rase i kaste iščeznut će zbog nadilaženja vremena, prostora i predrasuda. Euroazijsko-negroidna rasa budućnosti, vanjštinom nalik staroegipatskoj, raznolikost će naroda zamijeniti raznolikošću pojedinaca“.

Douglasa Murraya bilo bi teško povezati s „desnim“ ili „klerikalnim“ stavovima koje svakodnevno medijski gone dežurni „woke“ žandari.

U knjizi „Čudna smrt Europe“ on piše: „Mjesta koja su nekad bila europska postupno su postala neki drugi dio svijeta.

Tako područja u kojima su većina stanovništva Pakistanci, Pakistanu nalikuju po svemu osim po geografskom položaju, gdje nedavno prispjeli i njihova djeca jedu hranu iz svoje domovine, govore jezikom svoje domovine i štuju vjeru svoje domovine“.

Njegova su predviđanja još pesimističnija: „Do sredine ovoga stoljeća Kina će vjerojatno i dalje izgledati kao Kina, Rusija kao Rusija, istočna Europa kao istočna Europa, a zapadna Europa će u najboljem slučaju nalikovati velikim Ujedinjenim narodima.

Mnogima će biti drago zbog toga i naravno da će takva Europa imati svojih draži. Sasvim sigurno neće baš sve u njoj biti katastrofa. Mnogi će sa zadovoljstvom živjeti u takvoj Europi.

Nastavit će, barem neko vrijeme uživati u jeftinim uslugama jer će se došljaci s onima koji su već ovdje natjecati tko će raditi za što manje novca. Doći će do beskonačnoga priljeva novih susjeda i novih radnika, zbog čega će se voditi mnogi zanimljivi razgovori.

Mjesto na kojem će se internacionalni gradovi razviti u nešto nalik na internacionalne zemlje bit će mnogo toga. Ali neće više biti Europa“.

U svojoj posljednjoj knjizi Samuel Huntington je multikulturalizam nazvao „antieuropskom“ i „antizapadnom“ ideologijom. Slično je u listopadu ove godine prije smrti govorio i Henry Kissinger.

Davno su i Angela Merkel i David Cameron i Nicolas Sarkozy proglasili smrt multikulturalizma. Unatoč tome, europske zemlje i dalje su nastavile provoditi iste pogubne politike.

A kuda te politike vode vidimo na primjeru Švedske koja se od jedne od najsigurnijih zemalja pretvorila u leglo nasilja i međusobnih obračuna imigrantskih bandi. O no-go zonama diljem Europe da ne govorimo.

Nedostatak volje za budućnošću

O zamjeni stanovništva govorio je i papa Benedikt XVI. On je 2013. u knjizi „Temelji Europe“ pisao: „Izgleda da je Europa baš u ovome trenutku svoga najvećeg uspjeha iznutra postala prazna, u nekom smislu kriza joj je onesposobila krvotok, dovela u opasnost njezin život, prepustila, da tako kažemo, njezinu sudbinu presađenim
organima koji će međutim nužno uništiti njezin identitet.

Tomu nutarnjem odumiranju nosivih duhovnih sila odgovara činjenica da je Europa i po svome stanovništvu na putu nestajanja. Postoji neki čudan nedostatak volje za budućnošću.

Na djecu, koja su budućnost, gleda se kao na prijetnju sadašnjosti; drži se da nam ona oduzimaju nešto od našega života. Ne doživljava ih se kao nadu, već kao ograničenje sadašnjosti.

Nameće se usporedba s Rimskim Carstvom na zalazu: ono je još uvijek funkcioniralo kao velik povijesni okvir, ali u stvarnosti već je živjelo od onih koji su ga trebali dokrajčiti jer ono sâmo više nije imalo nikakve životne energije“.

Presađeni organi koji će uništiti europski identitet. Tu se upravo radi o migracijama ljudi iz potpuno drugačijega civilizacijskog kruga.

Na žalost, rijetko tko od biskupa i kardinala govori o ovoj temi. Štoviše, mnogi od njih izravno su uključeni u promicanje ovih migracija pod krinkom milosrđa.

Migracije kao instrument uništavanja europskog identiteta

Iznimka je kardinal Gerhard Müller s kojim je „Hrvatski tjednik” nedavno objavio razgovor. On je u razgovoru za LifeSiteNews izjavio da samozvani globalisti koriste masovne migracije kako bi uništili nacionalni identitet zemalja.

U istom je razgovoru govorio o ideologijama koje stoje iza globalizma kao i njihovim strašnim posljedicama.

Masovno useljavanje nije pomaganje ljudima, već uništavanje nacionalnog identiteta, smatra Müller.

„Kažu da je nacionalni identitet nacionalizam, koji je uzrokovao sve ratove, pa kažu da su protiv nacionalizma, ali zapravo su protiv nacije”, opisuje kardinal globalističku logiku.

„Ako je nacionalizam razlog za ratove, moramo se zapitati tko financira ratove i koji interesi stoje iza toga”, dodaje.

„Žele da svi budu potpuno izolirani i da ih ne povezuje jezik, kultura, obiteljske veze ili domovina u kojoj se osjećate kao kod kuće”, nastavlja Müller.

„Oni žele sve to uništiti. Žele da svi budu atomizirani, bez kulturnih i vjerskih korijena i identiteta”, zaključuje bivši prefekt Kongregacije za nauk vjere.

Müller također vjeruje da elite čine „genocid“ promicanjem abortusa i eutanazije. Njemački kardinal podsjeća da mnogi globalisti vjeruju da na Zemlji postoji „previše“ ljudi koji uzrokuju „klimatsku štetu“.

Kako bi se borile protiv te navodne „prenaseljenosti“, moćne globalističke elite koriste pobačaj i eutanaziju kao dio „programa istrebljenja“. Za kardinala je to ubojita nacistička ideologija iako globalisti upravo protivnike pobačaja označavaju nacističkim etiketama.

Izopačenost globalističke logike sastoji se u tome da se žrtve prikaže kao počinitelje.
Müller je upozorio i na rast stope samoubojstava među mladima diljem svijetu, no to je, zaključuje, za globaliste posve u redu.

Nisko poštovanje prema ljudskom životu dolazi iz filozofske pozicije materijalizma koju globalisti prihvaćaju, smatra Müller. Prema materijalistima, „ljudska bića su samo materija, samo masa ljudi kojom se može manipulirati”.

„Morate obratiti pozornost na francusko-rumunjskog filozofa Emila Ciorana, koji u svojoj knjizi „Le Mauvais demiurge“ propagira najnemilosrdniju mržnju prema stvorenom i dobroti Božjoj, izbacujući zmijski otrov nihilizma svih jakobinaca, komunista, fašističke i probuđene ‘elite’ posljednja dva stoljeća”, rekao je Müller.

„Ni oni (globalisti) ne osjećaju ništa u vezi s tim. Za njih su ljudi samo broj… 10 000 manje je dobro za statistiku!”.

Spoj kapitalizma i komunizma

Bivši prefekt Kongregacije za nauk vjere (CDF) rekao je da je globalistički sustav spoj kapitalizma i komunizma. Zapadni globalisti su prema Mülleru kapitalisti sa „socijalističkim načinom razmišljanja“.

U tom sustavu je totalitarizam spojen s materijalizmom. „A tko god ima najviše novca, taj je na vlasti i kontrolira i plaća medije“.

Müller je također rekao za LifeSiteNews da se klimatske promjene i „zeleni“ pokret koriste kao „zamjenska religija“, kojoj se mnogi priklanjaju umjesto širenja izvornog kršćanstva.

„Poštovanje stvorenja proizlazi iz vjere u dobrog Stvoritelja i ne treba katastrofičan svjetonazor”. Umjesto da se istinski brinu o okolišu, globalisti koji tisuće puta lete svojim privatnim zrakoplovima koriste klimatsku agendu kako bi „zaradili mnogo novca“.

Müller je istaknuo da se djeca seksualiziraju u ranoj dobi kako bi postala ovisna i poslušna. „Seksualizacija općenito, a posebno seksualizacija u ranom djetinjstvu koristi se kako bi se ljudi utišali“, rekao je Müller i dodao da seksualnost koriste kao drogu.

Müller je kao ključne karakteristike današnjeg globalizma naveo nekoliko atributa: „Materijalizam, totalitarizam, prijezir prema čovječanstvu, iskorijenjenost i uništavanje ljudskog identiteta”. Za globalističku agendu Katolička Crkva predstavlja prepreku i stoga ju treba uskladiti s globalizmom, ističe Müller.

Crkva „nije samo pregažena, već je okrenuta naglavačke“. Da bi globalisti bili uspješni, Crkva „mora ići u istom smjeru kao i globalizam.

„Ali Crkva Kristova je sakrament spasenja svijeta i zaštitnica protiv samouništenja čovječanstva od strane negativaca i nihilista”, zaključio je.

Dobro je da barem pojedini istaknuti crkveni velikodostojnici pojave nazivaju pravim imenom. Ljudima je potrebno vodstvo, a čini se da se i dio ljudi u Europi budi, da uviđa pogubnost svih navedenih globalističkih ideologija i nužnost povratka kršćanstvu. Sve drugo je opsjena, mračne vode besmisla.

Izvor.Davor Dijanović/hkv.hr

crodex.net

POŠALJITE NAM VAŠU VIJEST

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Back to top button