Domovina

KRAJ NOVINARSTVA U HRVATSKOJ: Kontroverzni portal Index širi bošnjačku propagandu iz Sarajeva?

Gordan Duhaček ,novinar već otprije poznat kao velikobošnjački lobist, koji piše za kontroverzni portal osuđenog kriminalca Matije Babića  Index.hr prenio je potpuno nekritički notornu islamističku propagandu austrijskog Der Standarda točnije novinarke Adelheid Wölfl pri tome ne upozorivši čitatelje u RH da se radi o propagandnom članku u kojem ne stoji doslovce niti jedna teza.

Time je Index svjesno ušao u propagadni svijet odričući se osnovne niti novinarstva – objektivnosti i istine.

Stvar je utoliko gora, jer je to učinio Duhaček, novinar porijeklom iz BIH kojem je i više nego jasno da se radi o propagandi a ne o objektivnoj analizi. Duhaček je rođen 1980. godine u Sarajevu. Neko vrijeme radio je kao novinar Radija 101. Poznat je po LGBT aktivizmu i sudjelovanju u organizaciji Zagreb Pridea a ono što trenutno svjedočimo u njegovim tekstovima je otvorena bošnjačka propaganda i tekstovi puni mržnje prema Hrvatima u BiH koje se ne bi postidjeli niti na sarajevskim velikobošnjačkim portalima.

Kao novinar bio je dužan informirati javnost u kojem sve dijelu Adelheid Wölfl, inače dugogodišnja građanka Sarajeva, obmanjuje austrijsku javnost.

Štoviše bilo bi izuzetno pohvalno da se Index pozabavio temom medijske prostitucije u samoj Hrvatskoj, objavio sve plaćene novinske članke koji se pišu u Sarajevu a kojem potom objavljuju Hanža mediji, i ne samo oni,  te istražio zašto Der Standard godinama u Sarajevu drži novinarku na propagandističkom a ne na  novinarskom zadatku te  koliko to sve skupa ovaj medij naplati od Bakira Izebegovića i njegovog financijera Muslimanskog bratstva i Saudijske ambasade.

Ako se netko slučajno sjeća jednog članka ove novinarke koji ima veze s istinom, objektivnošću i činjenicama u  BIH i koji nije napisan na izmišljenoj  konstrukciji neka nam javi da joj se ispričamo.

Mi tvrdimo da ne postoji niti jedan članak ove osobe a da je u njemu objavljena ikada iti jedna činjenična točnost.

Sve što je Adela napisala od prvog dana otkada je u BIH, čista je laž i deluzija.

I to je lako dokazati.

No ta laž nije namijenjena čak niti za austrijsko tržište jer ljudi u Austriji rijetko čitaju vijesti iz BiH. Namijenjena je upravo citiranju u domaćim medijima. Kao sirovina koja se tako lažno izvezena, ponovno u nas uvozi kao provjereni austrijski proizvod.

Nešto kao da netko u Sarajevu proizvede loš deterdžent za rublje, izveze ga u Austriju a potom se isti  vrati na domaće tržište pod cijenjenim austrijskim imenom. Tako je i s ovim člankom, loša bošnjačka propaganda umotana ispod svih novinskih standarda  u članak brendirane novine koja se zove, pazi koje li ironije “Der Standard”.

A sve to kako bi NGO portali na tlu Jugoslavije, mali robovi velikih globalnih gazdinstva, svi zajedno okupljeni oko novinarskih monstruma s N1, mogli objavljivati naslove tipa “Austrijski list napisao to i to o tome i tome”.

Austrofilima, dokazano konjušarskoj hrvatskoj  publici onda tako opremljen tekst zvuči kako ozbiljna i objektivna kritika.

Jer “kužiš drug” ako to misle Austrijanci o Čoviću i Dodiku to ti ga je onda tako. Dok činjenica da je tekst plasiran preko Sarajeva, i da je čisti islamistički uradak, mora biti skrivena od RH javnosti.

Upravo to učinio je Index prenoseći propagandni , lažni tekst, lažne novinarke Adele Kurtić. (Adelheid Wölfl) ne upozoravajući RH javnost da se radi o fake analizi fake novinarke.

Postavlja se pitanje može li RH Vlada zaustaviti osuđenog kriminalca Babića i Gordana Duhačeka da prestane trgovati hrvatskim sudbinama u BIH? Komšić je , to je jasno, oteo ne samo predsjedničku funkciju Hrvatima u BiH nego i proračun ureda koji financiraju BH Hrvati. Tim novcem možda upravo plaća svoje PR tekstove u Hrvatskoj.

Na taj način vrši se agresija na medijski prostor u Hrvatskoj. Privatni nakladnici uvijek mogu reći da je stvar njihove uredničke slobode što će objavljivati. No ovdje se radi o nečem jako prljavom.

Novcem od majorizacije koji je ukrao od Hrvata, Komšić plaća pisanje u njegovu korist. Mediji koji ga u Hrvatskoj prenose, su uglavnom portal u vlasništvu poznatog osuđenog kriminalca koji se krije u Vijetnamu, Pavić grupa i Hanžeković grupa. Svi oni se bogate na novcu BH Hrvata koje im za objave naručenih članaka šalje Komšićev ured i bošnjačke tajne službe.

Hrvatska tu ne čini ništa. Niti postoji zakon koji to smije procesuirati.

No zamislimo bi li tako nešto sebi dozvolila bilo koja druga članica EU?

Izvor: poskok.info

crodex.net

POŠALJITE NAM VAŠU VIJEST
Izvor
poskok.info

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button