Domovina

Evo što je dr. Markić odgovorila Indexu – a Ilko Ćimić nije objavio!

Internetski portal Index.hr dvaput je mijenjao naslov svog jučerašnjeg članka o udruzi U ime obitelji, a pritom Ilko Ćimić nije svojim čitateljima omogućio da pročitaju cijeli odgovor dr. Željke Markić, izvršne direktorice udruge U ime obitelji – iako je udovoljeno njegovom zahtjevu za žurnim odgovorom.

U Ćimićevo dokazivanje kako je djelovanje U ime obitelji “uvezeno iz inozemstva” koje temelji na tvrdnji da je UiO 2015. primila ukupno 2404,80 Eura odnosno otprilike 18.000 HRK od međunarodne organizacije CitizenGO – nije se uklopio odgovor Željke Markić pa ga je onda prilagodio potrebama svog teksta. Ovdje donosimo cijeli odgovor dr. Markić, a prepuštamo čitateljima da pogode koji dio Ilko Ćimić nije objavio.

“Nismo upoznati sa sadržajem ukradenih i proizvedenih dokumenata čijih 17,000 stranica spominjete. Mogu potvrditi da U ime obitelji cijeni doprinos međunarodne organizacije CitizenGO demokraciji kroz uključivanje velikog broja građana u važna pitanja poput zaštite prava nerođenog djeteta na život, promicanje braka kao zajednice žene i muškarca, raskrinkavanje nebuloza rodne ideologije i dr.

Još Vam jednom potvrđujem da su referendum o braku održan 2013. na kojem je više od milijun hrvatskih birača svojim glasom osiguralo ustavnu zaštitu braka kao zajednice žene i muškarca, baš kao i dva referendumska izjašnjavanja o demokratizaciji izbornog sustava u kojima je sudjelovalo više stotina tisuća hrvatskih građana – 2014. i 2018. g. –financirani donacijama i volontiranjem hrvatskih građana, udruga i pravnih osoba.

Udruga U ime obitelji svoje aktivnosti najvećim dijelom financira donacijama hrvatskih građana, donacije/projekti vezani za inozemstvo u rasponu su od 0 do 10-15% posto godišnjih prihoda udruge, ovisno o naravi aktivnosti.

Držimo da je utjecaj Sorosa i Otvorenog društva na lijeve udruge i političke stranke poput Možemo u Hrvatskoj poguban za demokraciju te podržavamo sve glasnije pozive da se potpuno prekine financiranje svih nevladinih udruga u Hrvatskoj inozemnim donacijama.

Zahvaljujemo se i ovom prilikom svim našim donatorima. Pa i Indexu – koji također financira naše aktivnosti uplatama obeštećenja za iznošenje laži i uvreda o U ime obitelji i meni osobno.”, navedeno je u odgovoru kojeg potpisuje dr. Markić.

Podsjećamo da je Ćimić poslao upit udruzi U ime obitelji, pozivajući se na 17 000 dokumenata koje je objavio Wikileaks, a koji su ukradeni s kompjutera direktora CitizenGO 2017. godine Tom su prilikom objavljene i fotografije djece direktora ove ugledne međunarodne organizacije, Ignacia Arsuage,  kao i adresa njegove kuće i škola/vrtića koje pohađaju njegova djeca.

Ćimić je poslao sljedeća pitanja: u kojoj su vezi udruga U ime obitelji i Citizen GO i kako je došlo do financiranja te udruge te koliko je udruga Citizen GO do sada uplatila sredstava udruzi U ime obitelji i u kojem razdoblju. Uz to, postavljeno je pitanje u koju je svrhu korišten taj novac te je li novac ove udruge korišten u kampanji pripreme dva referenduma.

Prvi naslov članka koji je Index jučer objavio glasio je: “Španjolski desničari uplaćivali stotine tisuća eura udruzi Željke Markić” te je stajao na portalu neko vrijeme u razdoblju najveće čitanosti, da bi ga kasnije promijenili u naslov mafijaške konotacije – “Španjolski desničari davali novac udruzi Željke Markić i njenim ljudima” – potkrjepljujući ovaj naslov podacima o uplati od, podsjećamo, 2,404.80 Eura ili cca 18 000 HRK.

Podsjetimo, Index.hr i njegov osnivač Matija Babić doprinijeli su financiranju UiO uplaćivanjem odšteta za klevete i laži o udruzi. Tako je, primjerice, Županijski sud u Velikoj Gorici 23. lipnja 2021. donio pravomoćnu presudu po kojoj Indeks promocija d.o.o. (nakladnik portala Index) iz Zagreba mora dr. Željki Markić, izvršnoj direktorici udruge U ime obitelji, platiti 20.000,00 kn sa zakonskim zateznim kamatama od 20. travnja 2018. i odvjetničkim troškovima zbog teksta Dade Batinić. Sud je utvrdio „da tuženik nije vodio računa da objavljenim informacijama vrijeđa dostojanstvo, čast i ugled tužiteljice već je krajnje neprofesionalno postupio objavivši o tužiteljici vulgarne, uvredljive i krajnje omalovažavajuće informacije“ s ciljem diskreditiranja u javnosti.

Indexov Matija Babić je izgubio tužbu koju je pokrenuo protiv portala Narod.hr. Tužio je portal Narod.hr i udrugu U ime obitelji zbog objave priopćenja Inicijative „Ne dirajte djecu“ pod naslovom „Samozvani pedofil Matija Babić aktivno promiče seksualizaciju djece u Hrvatskoj“. Matija Babić je podnio tužbu protiv Udruge zbog naknade štete jer je tvrdio da su objavom priopćenja povrijeđeni njegovi „dostojanstvo, ugled i čast“.

Iako je prema prvostupanjskoj presudi djelomično usvojen Babićev tužbeni zahtjev, redakcija portala Narod.hr nakon presude je zaprimila mnoštvo poruka u kojem čitatelji donose Babićevu objavu u kojoj je sam sebe nazvao pedofilom, pod naslovom “Ja sam pedofil na Madagaskaru“. Tako je drugostupanjskom presudom Županijski sud u Zagrebu uvažio žalbu udruge U ime obitelji, izdavača portala Narod.hr, zahvaljujući čitateljima koji su nam dostavili snimku zaslona bloga i teksta za koji je Babić na sudu tvrdio kako ga nikada nije napisao.

Podsjećamo i da je UiO s uglednim odvjetnikom Krešimirom Planinićem 2016. podignula udružnu tužbu protiv Indexa, zbog vulgarnih objava povodom dolaska tijela svetog Leopolda Mandića u Zagreb. Tužbom se zatražila zaštita od diskriminacije prema osobama katoličke vjeroispovijesti. Uz Index, tuženi su i novinari Hrvoje Marjanović i Vojislav Mazzocco. Prvoimenovani novinar je npr. štovanje sveca Leopolda Mandića nazvao „nekrofilskim orgijama“, dok je drugoimenovani novinar proglasio običaje Katoličke Crkve bolesnima.

Ipak, Županijski sud u Zagrebu donio je u studenom 2017. nepravomoćnu presudu – na koju je UiO podnijela žalbu – po kojoj je nakladnika portala Index.hr i njegove novinare, Vojislava Mazzocca i Hrvoja Marjanovića, oslobodio optužbe da vulgarnim tekstovima o dolasku tijela Bogdana Mandića u Zagreb diskriminiraju osobe katoličke vjeroispovijedi. Sutkinja Lidija Jelavić prihvatila je tumačenje tuženika te presudila da “vjernici nisu bili ‘meta’ predmetnih članaka već je njihov smisao i cilj bio izreći satiričku kritiku TV prijenosa predmetnog događaja.”

Izvor:Narod.hr

crodex.net

POŠALJITE NAM VAŠU VIJEST

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Back to top button